sobota, 25 stycznia 2014

Japan Style ;)


Japan Style... 

  W pierwszym poście wspomniałam nieco o tym, że wpisy o modzie będą sie pojawiać, ale rzadko, teraz macie okazje zobaczyc tego pierwszego :) 

   Ostatnio (czyt. w wakacje ;p) duzo myślałam o zmianie swojego stylu i na allegro wpadłam niechcący na Japan Style. Ubrania maja ładne, wygladaja na solidne, ale tanie one niestety nie są. Ale ja niestety, albo na szczęście jestem taka, że juz jak cos chce to wszystko robie w tym kierunku. Więc postarałam się uzbierać pieniądze, nie które zaoszczędzić i kupiłam bluzę ;) 


  Od razu jak juz tylko dotarła do mnie, przymierzyłam ja. Oczywiscie jak to w czymś nowym czułam sie nie swojo, ale to przeszło ;) 
  Chcę Was tylko uprzedzić, że ich materiał, jako że wgląda na najlepszy i w ogóle świetny wcale taki nie jest. Zadziera się, jest nie przyjemny, a po praniu wszystko się rozciąga... Nie zasługują na taką cenę niestety ... :(  
   Mam ją do tej pory, bo według mnie jest piękna, trzymam  ją w szafie jako pamiątkę, która i tak wiem, że do nieczego się nie przyda :/  
  Na dole wstawiam zdjęcia innych ich cudownych ciuszków ;) 
                                                                                                    








To pozderki ;* I do jutra mordki :)

7 komentarzy:

  1. No ciuszki ładne *.* I bardzo dziękuję za uwagę o nich. Będę wiedziała na przyszłość :) Cieszę się, że dodałaś nowego posta tak szybko i z niecierpliwością czekam na następnego. ^^ pozdrawiam roxieene

    OdpowiedzUsuń
  2. znam te ubrania i na prawdę je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli je kupiłas i jest ok... to moze jak wpadłam na jakieś felerne egzemplarze :(

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do VBA. Informacje u mnie ---> roxieene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska ta biało- czarna bluza *___*

    OdpowiedzUsuń