piątek, 31 stycznia 2014

'WKRĘCENI' najlepiej rozpoczety weekend ;)




    No hej! ;) 
 Na poczatku chciałam Was wszystkich przeprosić za moją nieobecność na blogu, ale tak to juz jest w gimnazjum trzeba się czasem przyłozyc do nauki. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;)

    To przejdźmi teraz to dzisiejszego tematu, a mianowicie, dobrze rozpoczętego weekendu ;) Dziś po lekcjach wybrałam się z moja najlepszą przyjaciółką Zuzą do kina, a że jest strasznie zimno to ledwo nawet doszyłysmy do domu... Mama oczywiście nic nie wiedziała o naszym wypadzie do Warszawy, ale w końcu wszystko się wydało, gdy zdalam sobie sprawę z tego, że nie mamy pieniędzy na bilet. ;p Nie byłoby w tym nic nadzwyczjnego, bo to przeciez tylko zwykłe wyjście do kina nie? ;) A jednak wydarzyło sie coś śmieszego i za razem strasznie dziwnego ;) Jechałysmy sobie jak gdyby nigdy nic autobusem do Wawy, jakis temat niezbyt normalny nam się nasunął, a jak to ja dostałam od razu głupawki. Zuza w sumie w ostatniej chwili zobaczyła przystanek, na którym powinnysmy wysiąść, kazała mi szybko wysiadać, a był wielki tłok i troche trudno było. Widziałysmy, ze drzwi się juz powoli zamykały, ja zdążyłam wyjść (prawie) ponieważ moja torba zostałam w środku, byłam tak jakby przyczepiona do niego xd No a Zuzia została, na cały autobus krzyknęła Fuck i wszyscy pasażerowie w śmiech :D Niezła beka była, ale na szczęście drzwi się otworzyły, bo nie miałam zamiaru biec razem z tym autobusem ;)

   Dobra a waracając do głównego planu dnia. Jak juz się mozna było domyslić, to byłam w kinie na tym cudowym filmie 'WKRĘCENI'. Opowiem Wam trochę tak ogólnie o czym opowiada ten film. Jest to niesamowita komedia (polska). Franczesko, Szyja i Fikoł - znają się od przedszkola, najlepsi przyjaciele. Z powodu kryzysu niestety zwolniono ich z Fabryki Samochodów, postatnawiają wolne od pracy wykorzystać na szalony weekend w stolicy. Prawdziwa przygoda ma sie dopiero zacząc, gdy zostają przez pomyłkę wzięci za niemieckich inwestorów. Przez krótki czas żyli w luksusach, ale w ciaglym stresie... Ale jak to dobry film zakończył się HAPPY END'EM. Nie będę Wam zdradzać końca, bo to w sumie on był najwazniejszym momentem w tym całym filmie. 
   
     Mam nadzieję, że choć troche Was tym zaciekawilam. Wiem dawno nie pisałam, będe to nadrabiac, nie martwcię sie. ;)

No to do nastepnego razu mordki ;**


18 komentarzy:

  1. Ten film jest świetny sama na nim byłam w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak dla mnir to najlepsza polska komedia ;)

      Usuń
  2. śliczny blog > może wspólna obserwacja ? jak tak to zapraszam do mnie :P http://love-victoria-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam na tym filmie, może jednak się skuszę i pójdę ;) Obserwuję :3
    Pozdrawiam ♥
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam, ale po Twojej opinii na pewno mi się spodoba!!
    http://bloog-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale podobno zbiera dobre recenzje :) Może jednak obejrzę...

    Obserwuję Twój blog i jeśli masz chęć, zapraszam do mnie :0
    umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam filmu, ale piosenka jest boska ♥
    Obserwujemy ?
    http://my-dream--my-world--my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam tego filmu.
    Fajny blog.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostajesz nominowana do Liebster Blog Award więcej na : http://jess-and-louis-in-a-love-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam w planach iść na ten film ale w ostatniej chwili wybrałam "Nimfomankę" z racji tej, że polskie produkcje są często słabe. Jednak tym postem przekonałaś mnie i przy najbliżej okazji wybiorę się na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się ciesze ;) A ja właśnie mam zamiar się wybrac z przyjaciółką na 'Nimfomankę' :)

      Usuń
  10. Niedługo też wybieram się na ten film ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog też chciałabym pójść na ten film
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam ;3

    buźka ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog : )

    http://illuminat3night.blogspot.com/ zapraszam obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń