sobota, 25 stycznia 2014

Tak na poczatek ;)

Tak na dobry początek.


  Na poczatku się przedstawię. Jestem Victoria. Chodzę do gimnazjum i poza marzeniami, pasjami i wielkimi ambicjami chyba niczym sie szczególnie nie wyrózniam. ;) 

  Bloga załozyłam, aby wypełnić mój wolny czas i dzielić się z Wami moją pasją i wszystkim co mi przyjdzie na myśl. Mam masę oryginalnych pomysłów, które chciałabym, aby ktoś ujrzał. ;)  Co do kategorii bloga to jest ona nieokreślona, poniewaz moim zdaniem nie ma sensu pisać na okrągło tego samego, bo prędzej czy później i tak sie znudzi. Wiadomo, no jestem dziewczyną i posty o modzie moga się powtarzać, ale to nie blog o tym, więc to w odstępach czasowych. Będzie tu również cos w stylu porad, mój kącik, będę umieszczać tu zdjęcia moich kolekcji (ubrań, butów itp. ;D ), również fotografować zwiedzone miejsca, opisywać mój dzień i sie z wami dzielić róznymi atrakcjami ;) 
NA TYM CHYBA SKOŃCZE, BO ZA DUŻO ZDRADZAĆ NIE CHCE ;) 

  Co do wpisów to tak: dodawać postaram się jak najczęściej, ale ja się jeszcze uczę więc, nie zawsze będę miała czas żeby usiąść tutaj na spokojnie i dodać ciekawy post. Ale wydaje mi się że tak 2-3 posty tygodniowo to nie jest, aż tak źle co? :) 

  Uprzedzę, że wszystkie komentarze będą przeze mnie czytane, wpisy i te wysyłane na mojego maila: nobody.blogspot@gmail.com . A więc wysyłajcie mi tu jak chcecie pomysły, pytania, porady, a ja postaram sie jak najszybciej odpisać i Wam pomóc !!! :)

  A teraz coś co na pewno Wam się spodoba, a chodzi o... KONKURSY... będą prawdopodobnie, to zależy od Waszej aktywności ;) Tak, tak nagrody będą i nie wcale takie kiepskie jak myslicie (przynajmniej dla mnie ) :) Ale nie o tym teraz... to w najbliższym czasie wytłumaczę ;)

  Mam nadzieję, ze choć trochę Was tym zaciekawiłam i jakoś będziemy razem wspólpracować. Na tym zakończe tego pierwszego posta, bo chyba za bardzo się rozpisałam ;) Reszta będzie niespodzianką. Licze na Was kochani! 

  Ps. Każdy komentarz to dla mnie wielka motywacja do dalszej pracy. Dlatego mam nadzieje, ze dobrze się spiszecie. Będzie ciekawie :D

Pozdrawiam Victoria ;*
  

8 komentarzy:

  1. Przyznam, że mnie zainteresowałaś, więc już zaobserwowałam twojego bloga :) Nie mogę doczekać się następnego posta. Mam nadzieję, że dodasz go szybko. Zapraszam do mnie ---> roxieene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super mnie zaciekawił ten post. Liczę, że szybko coś dodasz.
    Basiek12345(z isinga);]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdj, ciekawa treść, będę czytać tego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia
    modowelovebyjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń