poniedziałek, 27 stycznia 2014

Wake Me Up ^^

My official cover ;3


    Jak juz na poczatku wspominiałam ja kocham śpiewać, to moje marzenie zostać wokalistką! Ale na razie widac mnie tylko na You Tube i innych stronach społecznościowych i nie ;) Tą piosenkę nagrałam tylko po to, aby poznac Waszą opinie o moim głosie i czy w ogóle warto próbowac gdzieś indziej się pokazac ;) 

  Nagranie wstawione wczoraj na YouTube wyświetleń tysięcy nie ma, ale jednak to jakies osiągniecie, że choć pare osob mnie zobaczyło ;) Pomimo złego zdania innych o mnie nie zaprzestane spiewać, to moja pasja, bez niej moje zycie nie miałoby sensu. Nie wyobrazam sobie dnia bez zaśpiewania choć jednej piosenki. 

   Na dole macie moje nagranie, i jakbyscie byli tak mili i to ocenili to może by to mnie zmotywowało do dalszego nagrywania :) Tak wiem, nagranie może ciut sztucznie wygladac, gdyż wokal i obraz nagrywane były oddzielnie, a tez trudno było mi to zgrac w jedno bez zadnego opóźnienia i ciesze się z tego że, aż tak nie jest to zauważalne :) 
  Z góry Wam kochani dziekuję ;**
                                                 Pozdrawiam Victoria ^^


15 komentarzy:

  1. Ślicznie śpiewasz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz na prawdę bardzo ładny głos :) Świetnie śpiewasz, piosenka też super ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałabym Cię nie zaobserwować?! Ty masz cudny głos!! To jedna z dwóch piosenek Avicii, które lubię, a teraz polubiłam ją jeszcze bardziej. Szczerze i bez przesady? Ja chyba ściągnę Twój cover na telefon *_*
    Ja chcę więcej coverów, to pewne!
    Buziaki, zaobserwowałam :***
    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju, nie sądziłam że będą przeważały te lepsze opinie :)
      Dziękuję bardzo *-*

      Usuń
  4. Ależ pięknie! Śpiewaj, nagrywaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super cover ! Życzę sukcesów :)
    www.swiat-recenzji.pl :) -obserwuje rowniez :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie śpiewasz♥ nie poddawaj się ;] na pewno kiedyś usłyszymy cię w radiu lub w telewizji.

    zapraszam do mnie ♥
    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śpiewasz ładnie, muszę przyznać ale popracuj trochę nad pisaniem bo tekst jest koszmarny pod względem stylistycznym i składniowym. Pracuj dalej i pozdrawiam …


    http://just-little-disaster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Więcej wiary, wiary i jeszcze raz wiary w siebie :) Mój mąż nagrywa hip hop i jego zdanie pozwolę sobie zacytować " Kuźwa jaki piękny i głęboki głos, nie kaleczy angielskiego jak wielkie gwiazdy i daje radę na 99% bo ten jeden procent zostawić trzeba na grypę" i ja również jestem tego samego zdania ;) Pozdrawiam i czekamy na kolejne cover'y :)


    www.mama-lenki.blogspot.com :) Oberwuję i mam nadzieje że nie na darmo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie śpiewasz, cuuudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, cudowny głos! Myślę, że przyda ci się jeszcze kilka ćwiczeń, by go podszlifować i... mamy materiał na gwiazdę! ♥
    Gratuluję talentu! Czekam na kolejne covery, mam nadzieję, że będą tak samo rewelacyjne, a może i lepsze.
    Pozdrawiam cieplutko i obserwuję,
    chocolatte-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie śpiewasz! Na prawdę masz świetny głos :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW jaki cudny głos nagrywaj dalej ;)
    A co do bloga, to trochę nie wyraźnie się czyta, przez ciemne tło ;)
    Obserwuję, mogę liczyć na rewanż?
    Bardzo mi na tym zależy :/
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże jak ty pięknie śpiewasz słońce :) Proszę nie zmarnuj tego i rób coś z tym anielskim głosem :)

    http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń